sobota, 4. december 2010

Dobila sem nagrado

Najprej bi se zahvalila Janji za nagrado. Hvala, res me je razveselila :)












Nagrada pa vsebuje tudi tri naloge

1. Zahvaliti se osebi, ki je podelila nagrado.

2. Zapisati 7 stvari o sebi.

3. Nagraditi 15 ustvarjallnih blogov in jih obvestiti o nagradi.
 
No pa začnimo...napiši sedem stvari o sebi.
 
1. Imam pogoste ustvarjalne blokade ( zato več berem)
2.Najljubša hobija sta čestitkarstvo in branje
3.Zame so tri največje dragocenosti moja družinica, zdravje in ljubezen
4.Zelo si želim imeti  čisto svoj  miren ustvarjani kotiček
5.Moja šibkost trenutno vroča čokolada ( in  vse ostele sladke stvari..hvala za dobre gene, da se ne pozna preveč)
6.Šoping ( v mejah normale)
7. Moji lasje, so katrastofa
 
...in še zadnja naloga izberi 15 blogov in jim podeli nagrado. Nagrada se je medtem že tako razpasila po blogih , ki jih spremljam, tako da mislim da so jo že vse dobile. Če je katera še ni ji jo z veseljem podarjam.

Ni komentarjev: