ponedeljek, 29. november 2010

" Shaker" božične voščilnice

Imela sem nekaj časa in sem malo ustvarjala. Že pred časom sem našla na spletu tale tutorialhttp://stampininspirations.blogspot.com/2009/01/cd-shaker-card-video-and-written.html in mi je bil všeč.
Postopek ni težak. Porabila sem kar nekaj konfetkov v obliki drobnih zlatih in srebrnih zvezdic, ki se mi že nekaj let valjajo po škatlah, za katere nisem imela ideje kako naj uporabim.
Ovitke od CD sem obdelala z Disstresi in štampiljkam ( Art Celje) iz programa Viva decor http://www.viva-decor.de/de/index.php?id=stempel imajo tudi krasne Paper soft color barve ( zadnja voščilnica z zelenim ozadjem), ki se uporabljajo kot disstresi. Nanašajo se z gobico. Pa še kakšen evro so cenejši od disstresov.






3 komentarji:

Janja pravi ...

Super ideja! Prvič jo vidim pri tebi, in mi je full všeč. Voščilnice so pa prelepe!

Janja pravi ...

Pa pokukaj na moj blog...te nekaj čaka tam... :)

MarikaGabez pravi ...

Super!
Prvič videm izdelavo z ovitki. Veliko bolj preprosto kot moja varianta z folijo in 3d trakovi.