sreda, 15. december 2010

Za 61 rojstni dan

Za spremembo je nastala tale rojstnodnevna, namenjena 61 let stari teti, ki ima danes rojstni dan.
Tale umazan odtenek zelene je zame enostavno najlepši med zelenimi. .Če me kdo vpraša katero barvo imam najraje bi na to vprašanje zelo težko odgovorila. Pri oblačilih imam najraje črno vačasih pokombinirano s kakšno bolj živahno barvo. Pri papirčkih pa ni omejitve  vse barve so mi všeč razen indigo modra pa mi  pri papirčkin pa tudi pri oblačilih  ne potegne, nevem zakaj.
Za voščilnico sem potrebovala poleg osnove in praznega CD ovitka še disstres, štampiljke Viva decor ,paper soft color  iz Celjskega Arta., trekec, bleščice in marjetko.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Lepa. nežna, zelo mi je všeč.

Vladka pravi ...

Krasna je, tako nežno deluje!