nedelja, 28. november 2010

Pa se je začelo

Kmalu se bo začel moj najljubši mesec, če seveda odštejem mraz in druge zimske neprijetnosti je zame december najbolj dišeč, bleščeč, ljubezni in ustvarjanja pol mesec v letu.

Praznične voščilnice sem letos začela izdelovati že v začetku novemba, ker pa je danes prva adventna nedelja sem v petek naredila venčke za na vrata in nekaj prazničnih aranžmajev.

Letos bo pri nas prevladovala roza, zelena, srebrna in bela barva, zato so tudi vsi venčki in aranžmaji prepleteni s temi barvami.


Uporabila sem venec - osnovo iz strožkov( kupljen v Merkurju po znižani ceni). Blago ( trgovina NKD) sem razrezala in ga uporabila namesto trakov. Za dekoracijo so bunkice raznih velikosti , zvezde iz brezovega lubja, kovinski angel s trakovi, zvezda s trakovi (vse razen zelenih bunkic je iz Kika nekaj stvari sem kupila v začetku leta na razprodaji cena za kos dekoracije je bila 10 centov...vse enkrat prav pride :))





Namizni aranžma je tokrat narejen na lesenem pladnju. Materjal, ki sem ga uporabila so beli laski, bunkice v raznih velikosti roza in zeleni barvi. Sveče so bile prvotno rjave amak sem jih zamenjla z roza. Ko se vidi na sliki so sveče od lanskega adventa. Sem malo reciklirala, ker nisem več dobila roza sveč.





In še nekaj aranžmajev: zvezdice , srebrne vejice in smrečica spletena iz naravnih materjalov.
Zvezdice osnova s storžki ( kupljena v Kiku) se skladajo z venčki za na vrata.Okrašene so z laski, in bunkisami in perlicami.



Srebrne vejice so postavljene v stekleno vazo natlačeno z roza papirjem. Borovničeve vejice so posprejane z srebrnim sprejem in okrašene z roza perlicami.




Smreka je spletena iz različnih grmičev s plodovi in cipres.



3 komentarji:

MarikaGabez pravi ...

Zelo lepo.
Všeč mi je ta barvna kombinacija, ki si jo izbrala.

MA-MI pravi ...

Krasna barvna kombinacija in lepi izdelki!

Mateja pravi ...

Hvala!