torek, 8. julij 2008

Mali možek je star 10 mesecev

Mesec je spet naokoli in danes je naš najmlajši mulček star 10 mesecev.
9.6 08 sva imela posvetovalnico. Pokazal je da se zna plaziti in vstati ob opori ( pri njegovi starosti bi bili dovolj če bi znal samo eno spretnost) in ploskati s kockami. Velik je 72 cm težak pa 7230g. Zaenkrat ni skrbeti zaradi teže, saj se je podvojila, pa tudi shujšal ni. Popoldne istega dne pa so se začeli kazati znaki bolezni. Dobil je vročino, kašlja in kihal.
10.6.08 Sva zaradi vročine in slabega počutja odšla k pediatrinji, ki je ugotovila da je viroza. Kjub bolezni pa je iznašel nov način zabave. :) Na sedežni se ob naslonjalu spravi na noge potem pa iz polnega spusti na ritko. Zraven se in očitno zelo zabava, sploh če ga kdo zraven še animira.
20.6. 08 je začel delati prve korake ob opori. Od tega dne pridno vadi ob sedežni ali pa ob postelji v spalnici.
23. 6.08 Je na moje presenečenje pokukala na svet zgornja leva dvojka. Presenečenje je bilo za to, ker sem pričakovala in opazovala enke, pokukala pa je dvojka. Tudi desna dvojka se počasi pripravlja vendar še bo trajalo nekaj časa.
26.6.08 Je Malček dal svoj prvi PA -PA. Sedel je zunaj v gugalnici in sva se učila dati pa pa.
29.6.08 Malček je začel malo bolj pogosto čebljati. Do zdaj je bil bolj tiho, sedaj pa se večkrat oglasi z drobnim glaskom in ponavlja zloge. Včasih se mi zdi kot da je rekel kakšno besedo, vendar je potem nikoli več ne slišim in začnem dvomiti, če sem slišala prav. Slišala sem ADA ( ata) , EDA ( enja).
Iznašel pa je še eno novo gibalno spretnost. Ko sedi na tleh se z nogicami odriva in jih premika tako, da se lahko na mestu zavrti v krogu. Zgleda smešno ko vzravnavo sredi sredi dnevne sobe in se vrti v krogu :)
5.7.08 Se je Filip s pomočjo igralne mizice, ki jo je potiskal pred samo hodil po dnevni sobi.
7.7.08 Je poskušal prvič zapeti pesmico in malo zaplesati. Pela sem mu pesmico, ko sem končala pa je dodal svoj pevski aj jaj ajj ajjjj jaj jaj jaj. Pokazal je tudi malo ritma z nogicami.
Spanje se včasih spremeni v pravo moro. Čez dan sicer ni težav zvečer pa je bilo nekaj časa kar kriza, saj mulček ni hotel spat pa čeprav se je ura bližala že 23 ali pa celo več. Pogsto je tudi tako, da je grozno otrujen in gre spat ob 20uri spi eno uro nato pa žurka do kakšnih 1 ali 2 ponoči. Zdaj ga pospremi v posteljo ati, ker si je Enja izbrala mene. Imata navado da gresta spat ob 21 uri( potem je tudi manj možnosti, da se čez eno uro zbudi. Ima tudi zanimiv spalni položaj. Na trbuhu s pokrčenimi koleni pod sabo. Tako je vedno v pripravljenosti, da se lahko hitro vstane. :)

Ni komentarjev: