nedelja, 4. april 2010

Velikonočne servetkarije

Vesele velikonočne praznike!!!

Zdaj, ko so voščilnice že dostavljene lahko pokažem, kaj sem ustvarila letos za velikonočne praznike. Prevladovala je servetna tehnika in preizkusila sem zame nekaj novega - šivanje.
Material , ki sem ga še uporabila poleg osnovnih papirčkov so vzorčni koščki raznih tapet nahrčkani v enem od gradbenih centrov, cvetje, za osenčenje pa barvne blazinice za štempiljke. Tapete mislim, da so kar dobro izpadle zaradi svoje teksture, ki daje voščilnici malo bolj "poseben" videz.







5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Meni so prav lušne vse te tvoje voščilnice. So mi všeč ti motivi. Ja marsikaj se da z nahčkanim materialom.

Nataša pravi ...

Ful lepe voščilnice si izdelala.

Andreja pravi ...

Krasne so :-))

BojaMoja pravi ...

Joj, ta jajčka z rožicami so takooo kjuti :))

Mateja pravi ...

Hvala!!! :)