sreda, 31. marec 2010

Nagrada od blogarice ma-mi


Sicer z precejšno zamudo zaradi pomanjkanja časa ampak, ker je boljše pozno kot nikoli ...Hvala ma -mi za nagrado!! Zraven je še naloga, da je potrebno napisati 7 neznanih stvari o sebi.

1. Ko bom "velika" si želim dolgoooo ampak red dolgo potovanje po Škotski, VB in Irski - pa ne samo s prstom po zemljevidu :)

2. Želim se naučiti kako se hodi v visokih petah brez nevarnosti, da si spahnem gležnje ali polomim noge.

3. Obožujem knjige in rada hodim na predstave kjer se lahko res nasmejiš do solz.

4. Če bi bila fant, bi mi bilo ime Janez ( zelo, zelo vesela, da sem se rodila kot punca).

5. Moja najljubša risanka je Lepotica in zver

6. Imam 3 sive lase

7. Sem brez posluha za petje

Za nagrado pa nominiram.... vse pridne ustvarjalke saj si vsaka od vas zasluži to nagrado.
Dosti spremljam vaše bloge pa tudi na otočku se večkrat ustavim, pri čestitkah čeprav za sabo ne pustim sledi ( komentarja) občudujem vsak izdelek posebej.

Ni komentarjev: