torek, 10. november 2009

Pa še tretja runda...

...predzadnja runda voščilnic z verskimi motivi. Zdaj pridejo na vrsto Tildike, snežaki, snežinke in podobni motivi. Teh bo nastalo verjetno malo več. Trenutno imam ustvarjalno krizo ampak na srečo tudi še kar nekaj časa.
Papir, ki sem ga uporabila na prvi voščilnici je iz mojih nahrčanih zalog. Oba sta mi zelo všeč sploh tisti za ozadje. Likanja papirnatih servet bi se večkrat lotila ampak nevem kaj delam narobe da se mi servet ne sprime s papirjem tako kot bi se moral. Mogoče moram bolj pritisniti ali pa imeti bolj - manj vroč likalnik. Vsekakor bom še poiskusila.


2 komentarja:

BojaMoja pravi ...

ne vem, kaj delaš narobe ... jaz sem likala nekajkrat, pa ni bilo nikoli težav. Mogoče imej bolj vroč likalnik, pa dlje časa likaj. Vmes lahko tudi preveriš, če se je prtiček že prijel na folijo in ta na papir.
Je pa res, da se robovi težje primejo in je treba potem obrezati.

Špela pravi ...

Nimam nasveta, ker tole je še nakaj iz TO DO liste :)

Poglej k meni, te nekaj čaka :)