četrtek, 5. november 2009

Božične "zlatke"

Zlatke prav tako rezultat nedeljskega ustvarjanja. Pri sami izdelavi brez posebnih trikov. Zlat papir iz starih nahrčkanih zalog. Voščilnica je tokrat za spremembo v kvadratni obliki, ki mi je zelo všeč in nevem zakaj je do sedaj nisem večkrat uporabila. Zvezdice (paket perlic, kamenčekov iz Hofra) sem nanizala in zapentljala na zlato žičko.



Obliko nestijev sem izrezala s pomočjo shapecuterja in navadnih škarijc z cikcak rezilom. Dodatek Ilexa "božjega lesa" je izrezan na oko in malo okrašen. Bucike so polovične perlice.



Za konec pa še dokaz, da se mi že ponoči sanja o čestitkarstvu. :) Sanjalo se mi je namreč, da sem našla trgovino kjer so imeli razcepke v zlati, srebrni,beli, in potem so bili še beli z raznimi vzorci, oblike, snežinke... pakirani po 200 kom , cena 3,49 evra. Imeli so tudi razne kovinski dodatke, trakce.. uglavnem če bi spala z odprtimi očmi bi se mi vrjeto svetile kot 100 W žarnice. No do nakupa pa ni prišlo, ker me je zbudila....kikirikiii... budilka...grrrrrr

5 komentarjev:

MarikaGabez pravi ...

Všeč sta mi obe.

Tisto o nočnih sanjah pa čisto zastopim. Jaz sanjam postavitve in škatle in vrečke......Grozna sem!

Suzy pravi ...

O, presneta budilka. Verjetno so bile tudi cne ugodne, a ne? :)

Lepe čestitke.

Mateja pravi ...

Jaaa seveda so bile :))

Vladka pravi ...

Zelo lepi čestitki!

Marija - Marička pravi ...

Všeč, všeč! :)

Škoda, da te ni budilka zbudila po opravljenem nakupu...