petek, 8. maj 2009

Prva Sarah Key

Tele voščilnice so ene izmed tistih, ki so nastale med prazniki. So prve Sarike, ki sem se jih dolgo izogibala, ker se mi je zdelo barvanje nekako prezahtevno, ampak ko sem enkrat začela sem porabila vse Sarine odtise kar sem jih imela.
Moje barvanje seveda še ni tako izpiljeni in popolno. Barvam kar z navadnimi vodenimi barvami iz Lidla, imam tudi Wathercolor barvice, ampak mi nekako ne sedejo. Na otočku se veliko govori o Perl vodenkah, pri najboljšemu sosedu. Bom ob priložnosti pokukala, če jih imajo tudi pri nas v Celju. Razni Distress inki, Tria markerji so zame predrag šport in bom ostala kar pri vodenkah.

Včeraj je bil četrtek in seveda sem zavila v knjižnico tokrat sem izbrala dve čisto mimo seznama
Sestre...ni šans - Sobhan Parkinson
Hvala, Jeeves - P.G. Wodehouse

In tole je prva Sarika, ki sem jo pobarvala in iz nje naredila voščilnico.




Takoj za njo pa je nastala še ena isti motiv ampak malo drugačna voščilnica


4 komentarji:

Marija - Marička pravi ...

Lepo pobarvani in lepo sestavljeni... nežni in cart!

MarikaGabez pravi ...

Lepi sta in tudi z vodenkami znaš lepo pobarvati.

V tolažbo: nisi edina, ki so ji tisti pripomočki za barvanje zelo drag špas.

Suzy pravi ...

Obe sta zelo lepi.
Tudi jaz ne delam s Sarami ravno zaradi barvanja ( no, barvanje mi itak ni všeč)

Tejči pravi ...

super ustvarjaš. resno! vse pohvale!! jaz niti ne vem kako to gre in o kakšnih barvah govoriš,... in kaj hudiča je Sara,... no, to je očitno, da je to ta motiv,... ampak vse ostalo pa tema za mene :(