petek, 22. maj 2009

Rumena kot puhasti piščančki

Rumena kot sonce in rumena kot mali puhasti piščančki, da pa nebi bila cela rumena sem vključila še rjavo. Motiv spominja na veliko noč, ampak mislim, da je čisto uporaben tudi za ljubiteljico živali ali nekoga, ki živi na deželi. Voščilnice iz majske proizvodnje so narejene bolj ali manj vse pa istem postopku. Za spremembo sem na tej uporabila pohroščkan papir :)
Iz knjižnice sem tokrat prinesla:
Rebeka - Du Maurier ( ni na seznamu)
Moje skrivnosti -Sophie Kinsella ( trenutno v branju)


3 komentarji:

Suzy pravi ...

Lušna je. Saj piščančki niso nujno velikonočni. Piščanec je zame pomald, mladost, narava...

Tejči pravi ...

še enkrat vse pohvale tvojim izdelkom!!!! super zgledajo. fajn ideje imaš! vse pohvale :)

Tejči pravi ...

če rabiš kakšno idejo, katero knjigo je še vredno prebrati, si to lahko ogledaš na mojem blogu in sicer na povezavi: http://mateja-mojspletnik.blogspot.com/2009/05/dopustnisko-branje.html

Sigurno boš našla kaj primernega :)

Uživaj v branju!!