ponedeljek, 13. december 2010

Snežaki

Včeraj sem preoblekla blog v praznično preobleko,saj je že bil čas za malo več prazničnega vzdušja.
Manj veselo, pa je to da se mi je  že pred kakšnim tednom pokvarila  Big shot mašinca. Nevem če je že kateri uspelo pokvarit to zverino, no uglavnem meni jo je. Kako nimam pojma. Ko sem nazadnje delala z njo je bilo vse BP. Enostavno se je tista ročica začela zatikat in se ni  več gladko vrtetela. Panika! Moj "mojster za vse" se je lotil popravila razstavil zverino in ostal mi je kup plastike in vijakov, drobovje pa je odnesel v kovinarsko delavnico. Upam da bo mojster zadevo sploh lahko  popravil. Popravilo se seveda  vleče in ravno zdaj ko bi zverino  najbolj potrebovala.

Danes je iz oblakov priplesalo spet nekaj snežink, zato je dan primeren za objavo snežakov. Voščilnice so nastale še predno je ( upam da samo začasno) izdihnila moja  črna zverinica.




2 komentarja:

Tanja E. pravi ...

Nastali so prisrčni snežakci, taki, ki pogrejejo, lp.

Janja pravi ...

Čisto zimsko pri preoblekla svoj blog! SUPER! :)

Upam, da čimprej dobiš svojega črnuha nazaj!