torek, 21. december 2010

Jelenčki

Voščila so za poslovne namene. Jelenčki so narejeni z raznobarvnimi embossing prahci. Segrevala sem jih na
likalni plošči, ker nima heat guna. Voščila so narejena samo iz CD  ovitka in tršega papirja za zadnjo stran z voščilom . Torej nisem potrebovala osnovne kvadratne voščilnice. Beli jelenčki so mi najljubši delujejo kot da bi bili iz čipke.


   
Gasilska
    

8 komentarjev:

Unknown pravi ...

Zelo lepe voščilnice, jelenčki res zgledajo kot bi bili klekljani.

Nataša pravi ...

Čudovite voščilnice!

Vladuška pravi ...

Lepa zbirka, ni kaj.

MarikaGabez pravi ...

Zelo lepe so....

Vladka pravi ...

Krasna zbirka lepih jelenčkov ;)

Helena pravi ...

Tole je super. Jelenčki so čudoviti.

ankh pravi ...

Super! Hvala za informacijo, tudi jaz nimam toplotne pištole, pa sem poskušala greti nad steklokeramično, pa s fenom in ni bilo pravega učinka.
Evo, pa bom le likalnik uporabila (drugače bolj sameva :))!

Mateja pravi ...

Hvala vsem!! Ankh tudi moj likalnik bolj sameva :))