torek, 23. junij 2009

Rože, rože, rožice in prvi izziv

Tokrat za spremembo namesto punčk rožice. Ta motiv mi je zelo všeč, ker je tako preprost in jaz imam rada preproste stvari, saj včasih zapaše tudi kaj bolj " kiči ampak to so že izjeme.

Barvna kombinacije, ki sem jo izbrala mi je zelo všeč izdelava sama pa enostavna z malo dodatki.
Že nekaj časa zasledujem da veliko punc pridno sodeluje na raznih izivih. Tokrat sem se odločila da bom tudi sama sodelovala in sicer na http://craftycreationschallenges.blogspot.com/
tema je vrt in mislim da bo tale kar primerna za to temo.
.

4 komentarji:

Saskia pravi ...

Thanks for joining us at Crafty Creations with this beautiful card!!! So elgant!

Saskia :)

InkyAndScrappy pravi ...

Lovely card. Very elegant! thanks for joining us at CCC this week.

raindropecho pravi ...

Wonderful card! Love the stunning colors. Thanks for sharing this at Crafty Creations :D
- AnnV

MA-MI pravi ...

No, pa še en slovenski komentar: res je voščilnica zelo lepa. Všeč mi je štampiljka, je zelo nežna. In ti si znala poudarit to njeno milino!