torek, 30. junij 2009

Drevesna fantazija

Rumena drevesna fantazija, saj drugače se skoraj ne da opisati motiva. Nastala je preprosta voščilnica. Ozadje je pobarvano z vodenkami in mi je všeč kako je izpadlo. Barvanje motiva je zahtevalo veliko potrpljenja, saj je vzorec droben. Glede dodatkov sem se odločila, da ne bom dodajala ničesar razen trakca in rdečega srčka, ker po mojem okusu bi bilo kaj dodatnega čisto odveč.

Danes je bil spet dan za obisk knjižnice. Poleg kupa otroških knjig so se na mojem jedilniku znašle:

Arto Paasilinna - Tuleči mlinar in Zajčje leto
Maureen McCarthy - Ko se boš prebudila... ( 1 in 2 del)

Od jutri naprej bo osrednja in otroška knjižnica v Celju delala po poletnem delovnem času.

ponedeljek, sreda, petek 8:00 - 15:00
torek 8:00 - 19:00
četrtek 12:00 - 19:00
sobota zaprto


4 komentarji:

Vladka pravi ...

Čudovita drevesna fantazija! :)

DidiArt pravi ...

krasno je takole fantazirati, super čestitka.. lp

MarikaGabez pravi ...

Zelo lepo je izpadlo.
In tudi meni je všeč ozadje.

Nena3110 pravi ...

Bas prelepo drvce, simbol zivota!
Sjajno, bas mi se dopada.