sreda, 13. maj 2009

Embosiranje z lepilom

Napisala bom nekaj o "svoji " novi tehniki , za katero se mi je ideja posvetila med prvomajskimi prazniki. Na netu še nisem zasledila niti nisem iskala tega načina embosiranja tako da sem ga poimenovala kar embosiranje z lepilom.
Postopek pa je zelo preprost pa tudi cenovno dokaj ugoden. Učinek in kvaliteta seveda ni enaka kot, če bi delali s prahci ampak vseeno. :)
Potrebujemo lepilo ( uporabljam Mekol lepilo za papir), bleščice, štampiljko in papir na katerega bomo naredili odtisek.
Najlepše pridejo do izraza preprosti motivi, kot so razne vijugice, poiskusila sem tudi s štampiljkami iz mosgumija, ki so se prav tako lepo obnesle.



Štampiljko lepo in ne preveč na debelo premažemo z lepilom. Po uporabi je potrebno štampiljko čim prej očistiti. Lepilo se enostavno spere z vodo.



Naredimo odtisek in ga posujemo z bleščicami...otresemo odvečne bleščice in nastane tole...

Pustimo , da se v miru posuši.


To pa je tehnika uporabljena na voščilnici oz. vabilu. Slika ni najboljša ampak mislim da se kolikor toliko vidi.

3 komentarji:

Suzy pravi ...

Se vidi, se vidi. Dobro tehniko si našla. In glede na to, da imam emobosing prahce v samo dveh barvah, bleščice pa v veliko več, bo kar prav prišla :) Hvala, da jo deliš z nami.

Kristina pravi ...

Lušna pikapokica in zelo domiselna tehnika - bleščice vedno ostajajo, prah za embossing pa ni prav poceni in tudi ne vedno na voljo.

MA-MI pravi ...

Krasna zamisel! Imam cel kup bleščic, ki sem jih par let nazaj uporabljala za novoletne okraske in nisem vedela kaj z njimi.