četrtek, 30. april 2009

Kolažni album 2. del

Siv, hladen, deževen dan ampa kljub temu produktiven. Poštar me je razveseli s tremi kuvertami, polnimi ustvarjalnih priboljškov. Nastale so štiri voščilnice, ki jih pokažem v prihodnjih dneh. Izdelave sem se lotila šele zvečer, čeprav sem že cel dan komaj čakala da dam iz sebe ideje, ki so se mi pletle po glavi že nekaj dni.

Jutri spet navalim na knjižnico. Tokrat sem si sposodila Ekstra deviško, Rojena iz sramote in Mary, Mary. Knjigi Mary, Mary in Rojena iz sramote so me čisto potegnile vase. Prva zanimiva kriminalka, konec presenetljiv, ker ponavadi vem kdo je storilec že na polovici knjige če ne prej. Tu pa je blo skrivnostno in napeto skoraj so konca. Druga knjiga ljubezenski roman poln romantike in čudovite Irske, ki jo obožujem. Malo "pocukrano " ampak sproščojoče branje. Hmmm... Ekstra deviško pa moram priznati, da mi ni sedla in je nisem prebrala do konca. Sicer duhovito napisana, ampak enostavno dolgočasna. Mogoče ni bilo moje razpoloženje pravo.

No tole pa sta še dva nova projekta Zima ...

in morje





1 komentar:

MarikaGabez pravi ...

Zima je preprosto fascinantna, poletje pa tako razgibano in radoživo.....
Čudovito.