sreda, 11. februar 2009

Prva Tilda

Tole pa je moja prva Tilda valentinčica. Pobarvana z navadnimi vodenkami. Naredila sem dve vendar sem eno prehitro zaprla v kuverto in jo pozabila poslikati.
Za izdelavo sem porabila kar precej čsasa predno sem skombinirala papirje in dodatke. Nimam velike izbire papirčkov in dodatkov zato je toliko težje izbrati nekaj, kar paše skupaj. Bo treba nekaj naredit na tem in zapravit nekaj evrčkov :)Sicer pa si papirčke sprintam iz spleta. Našla sem kar nekaj strani, kjer se najdejo lepi papirji, pa tudi kakšni dodatki. Rožice pa so kar navadne umetne rože. Iz ene vejice se dobi precej cvetov, prej jih je potrebno zamo odmontirati in raztaviti :). Gumbe sem našla v mamini stari šiviljski škatli v kateri se je nabralo ogromno gumbov,ki pa jih nihče ne uporablja. Najlepše sem izbrskala in jih bom uporabila za ustvarjanje.
Za prvič sem kar zadovoljna, čeprav vem da bi lahko bilo še boljše :)



Tole pa je moj najnovejši pripomoček. Luknjač in klešče za vstavljanje netkov. Kupljene v Interšparu na Tchibo polici za 5 evrov. Zraven je bilo še 100 netkov v zlati, srebrni in bakreni barvi.

5 komentarjev:

Karmen pravi ...

Meni je všeč, zelo.
Brskam po blogih in iščem navdih, tako sem te našla. Imaš lep blog.

PolonaP pravi ...

jaz sem te našla pa ko sem visela pri Karmen na blogu.

A misliš, da je tale netar tudi za blago?
Ravno nekaj takega bi rabla.

Mateja pravi ...

Verjetno je prvotno mišljen za blago, ker je blago omenjeno v navodilih.:)

MarikaGabez pravi ...

O Hudiča!!!!
5€?????
Pa to ne morem verjet. In se dobro obnesejo za papir?

Unknown pravi ...

Sem šla zadnjič spet mimo te police pa ni bilo nobenih več. Se pravi da sem imela veliko srečo:)
Tudi na papir gre, debelejši kot je lepše se preluknja