sreda, 21. januar 2009

Praznična ustvarjanja

To je moje božično darilo.







In da ne bom samo govorila kaj vse sem dobila za ustvarjanje bi bil čas , da pokažem tudi nekaj izdelkov.

Takole sem okrasila kuhinjsko okno.Okraski so narejeni iz papirja. predloge za izdelavo ptičkov in snežink sem dobila iz tuje ustvarjalne revije.Smrečice pa sem naredila "iz glave". Trije različno veliki trikotniki so prilepljeni na prazne rolice od wc papirja in kuhinjskih brisač.Na vrhu je zvezda iz mosgume.



Ena izmed voščilnic,ki se mi je malo ponesrečila.



To pa sta okraska, ki sta krasila vrata sobic moji dveh sončkov. Oba sta izdelana iz različnega barvnega papiirja po predlogi iz revije Creativ idee - božična izdaja.




Moja prva Iris folding voščilnica.Moram priznati da sem potrebovala precej časa, da sem se odločila preiskusiti to tehniko, saj se mi je zdela zelo težka, ko pa sem se spravila k delu pa je nekako kar steklo. Potrebno bo še nekaj vaje ampak za prvič niti ni tako slabo ;)



Letošnja smrečica, okrašena s pisanimi lučkami, zlatimi bunkicami, posušenimi pomarančami in okraski narejenimi iz papirja ravno tako po predlogi iz tuje ustvarjalne revije in rdečimi paketki ( v rdeč papir zavite škatlice od vžigalic).



Tole je papirnati okrasek - goska, ki je krasila smrečico.



Še ena izmed voščilnic.z akvarelnimi barvicami sem pobarvala natisnjeno sličico cveta božične zvezde.



S temi božički in snežinkami pa sem okrasila luč v dnevni sobi.Božički so narejeni iz različnega barvnga papirja po predlogi revije CI.



Še ena voščilnica s snežakom, ta se je malo bolj posrečila kot prva.Uporabila sem glitter lepilo, belo ozadje sem naredila s Friskasovo teksturno ploščo in štampiljke.



Adventni koledar sem izdelala iz praznih rolic wc papirja in jih ovila v zelen papir, vse skupaj sem zložila v obliko smrečice in jih zlepila skupaj Na vrhu sem dodala še nekaj angelskih laskov in drobnih okraskov. Za posladke sem sešila vrečice iz rdeče blaga. Številke so iz filca in sem jih kupila v Kiku za 1 evro:)



3 komentarji:

Ivo Serenthà pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
MarikaGabez pravi ...

Pozdrav.
Danes sem odkrila tvoj spletni dnevnik. Do sedaj sem preletela samo prvi dve temi, bom pa še prelistala. Ste Silvestra preživeli podobno kot mi, le da sem jaz že pred polnočjo zaspala. Tistega prvega iz tvojega božičkovega darila, pa je meni prinesel Miklavž.
Lepa ustvarjanja še naprej. Tele papirne figurice so res paša za oči.

Mateja pravi ...

Hvala za čisto prvi komentar na mojem blogu. :) Včeraj sem se namreč odločila, da blog javno objavim, čeprav ga pišem že kar nekaj mesecev.