nedelja, 11. oktober 2009

Jesenske

Jesenske so nastale septembra. Sta prvi, ki sta nastali v tej barvni kombinacij, ki mi je sicer zelo všeč. Tilde so pobarvane z navadnimi in perl vodenkami, ki mi jih je končno uspelo dobiti. Z njimi rada delam in mi všeč učinek, čeprav je fotografiranje malo bolj težavno ker se vse blešči :). Na prvi je uporabljen naravni papir (v katerega je bilo nekoč zavito darilo :)) Luknjači v obliki rožic in hrastovega listja z nekaj kristalčki v obliki rožic. Na drugi so robovi osenčeni z vodenkami ( rahlo zmočen papirnat robec pomočim v barvo in z njim podrgnem po robovih učinek je lahko lep samo malo še moram vaditi.




2 komentarja:

Mojca - Artemma pravi ...

Lepa kombinacija barv in detajlov. Lp!

MA-MI pravi ...

Tudi meni je ta barvna kombinacija všeč ... prav danes sem jo imela oblečeno!