ponedeljek, 7. september 2009

Konec lenobe...

Čisto preveč sem se polenila za pisanje bloga, ampak to še ne pomeni da sem res samo lenarila :)
Malo smo praznovali se potepali in ustvarjali jaz pa sem med vsem tem še veliko brala. (prebrane knjige so dodane na seznam knjigožerka). Dobili smo novega družinskega ( živalskega) člana, ki ga mala dva obožujeta.

Eden izmed pomembnih izletov je bil avgusta v Lipico. Doživetje predvsem za našo malo ljubiteljico konjev, saj je prvič jezdila ponija. Od njenega drugega leta poslušamo samo še o konjih in kako bi ona imela konja in bi ga "ihala". Po pravici povedano nisem pričakovala , da si bo res upala na konja in to sama v spremstvu tujega človeka... pa nas je vse presenetila




Drugi dogodek, no pravzaprav smo združili kar dva. Našega malega fanatika traktorjev, tovornjakov, bagijev in podobnih vozil smo peljali na Traktor puling. No pravzaprav se je vse skupaj dogajalo na travniku pred taščino hišo ampak vseeno ... Splezal je na vsak traktor , pregledal gume...

Na ta dan pa je ati praznoval rojstni dan in imeli smo piknik na katerega smo povabili nekaj prijateljev in znancev.

1 komentar:

MA-MI pravi ...

Lepo te je spet brati ... tudi jaz imam enega, ki uživa ob traktorjih in vseh drugih hrupnih mašinah!