četrtek, 18. junij 2009

Brez Sarik ne gre

Danes se je zaključil tečaj nemščine, ki sem ga obiskovala in tudi opravila. Jupiii...Bil je zanimiv tečaj in verjetno se bom odločila še za kakšnega. Mogoče naslednjič italijanščina ali pa francoščina ...

Vmes sem seveda bila nekajkrat tudi v knjižnici in sem posodobila seznam prebranih knjig. Po novem dodajam tudi oceno katere knjige so mi bile všeč in katere malo manj.


Imela sem še čas za ustvarjanje in takrat je nastala spet ena punčkasta brez katerih očitno ne gre več, vsaj dokler se jih ne bom naveličala. Voščilnica je šla v roke eni luštni punčki za rojstni dan.

Prijavila pa sem jo tudi na izziv in sicer so želeli nekaj v vijoličasti barvi http://365cards.blogspot.com/2009/06/day-114-lovin-lavender.html


6 komentarjev:

Tejči pravi ...

krasna je!

pa čestitke za opravljen tečaj :))

MarikaGabez pravi ...

Čudovita, nežna....

In seveda tudi jaz čestitam.

Mateja pravi ...

Hvala :)

MA-MI pravi ...

Torej si se tudi ti prijavila. Lepa čestitka!

~amy~ pravi ...

sweet card! Thanks for joining us over at 365 Cards!

Gloria Stengel pravi ...

This is adorable! That image is darling! Thanks for playing at 365 Cards!