sreda, 11. marec 2009

Rojstvo

Včeraj se je po dolgem čakanju sestrična rodila fanka Lukasa. Zato sem se danes dopolne lotila izdelave čestitke za novorojenčka. Je moja prva čestitka te vrste. Doma seveda nisem imela primernega meterjala zato sem si pomagala s sličiami, ki jih imam shranjene v moji mapi na računalniku. Na srečo pa mi je ena prijazna otočanka včeraj poslala nekaj aplikacij sicer za čisto druge namene
(Simonas še enkrat hvala)ampak mi je tokrat prišlo še kako prav tudi pri čestitkarstvu.

Tole pa je končni produkt



...in še notranjost voščilnice. Trakovi, na nestijih so pripeti z mini spenjačom ( Maped - kupljen v Interšparu) zraven katerega so bile tudi barvne sponke v 4 barvah.

3 komentarji:

MarikaGabez pravi ...

Srečno novemu zemljanu Lukasu in lepa voščilnica. Mi je všeč notranjost, zelo.

Biljana pravi ...

super lepa voščilnica.

PolonaP pravi ...

ah, nežno izgleda tole tvoje rokodelstvo. Lepo.