četrtek, 4. september 2008

Prvič v vrtec - uvajanje

1.9. 2008 sta naša dva malčka začela hodi v vrtec. div>
Prvai dan sva ju pospremila oba z atijom. Jaz Malčico, ati Malčka. Malček je bil dokaj miren, malčica pa je bila mirna dokler sem bila v sobi jaz. Naslednji dan je bil Malček sam, jaz pa še vedno zraven Malčice. Tam smo bili 1 uro in pol, tako kot prvi dan.
Tretji dan je Malček ostal do 10. 00 ure. Malček ima težave s spanjem, je zelo utrujen, vendar ne more zaspati, saj so njegovi kompanjoni precej glasni in jokasti, doma pa je navajen zaspati v miru in z uspavanko. Malčica pa je bila samo pol ure vendar brez mene. 15 minut je jokala, potem pa se je umirila. malčica je popoldne že bruhala in to že kaže na to da bo zbolela :(
Četrti dan Malček je šel v vrtec sam, saj je malčica zbolela. Ostal je do 10. 00. Po poročanju vzgojiteljice je bil že malo bolj vključen v družbo, vendar s spanjem ima še vedno težave in zato joka.


Ni komentarjev: