sobota, 29. oktober 2011

Buuuuu.....čarovnice so tu !

Pred vrati je noč čarovnic mi pa smo že pridno ustvarjali:). Otroka zelo uživata kadar kaj ustvarjamo.
Izdelali smo duhce in prijazne gozdne pošasti.

Imam pa še eno težavo in sicer ne morem oddati komentarja na blogih drugih  ustvarjalk (razen dveh) pa tudi na svojem ne ( če ima katera idejo kako rešiti ta problem mi naj sporoči.napiše mi da nimam dovoljenja da bi poslala komentar iz tega računa. Nevem kaj je šlo narobe ker teh težav prej ni bilo. Tako da se vam kar tukaj zahvlaljujem za vse vaše spodbudne komentarje.








7 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Lepo ste to ustvarjali. O teh težavah pa sem pisala pred nekaj časa, lahko si prebereš na koncu tega mojega posta: http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.com/2011/09/med-oblaki-ali-pod-zveznim-nebom.html

Hali pravi ...

Lepo ste ustvarjali...tale duhec na koncu je prav strašljiv.
Jaz sem rešila oddajanje komentarjev z nastavitvami komentarjev - odkljukaš tudi možnost anonimni, ime/URL, pa da se komentar odpre v novem oknu.Poskusi, en del rešitve je :-)

Mateja pravi ...

Hvala za nasvete! Upam da bo delovalo:)

Mateja pravi ...

Jee tisti "tukaj" je tokrat deloval, čeprav tudi to ne pomaga vedno.
Hali pregledale sem tudi te nastavitve. Upam da bo sedaj delovalo.

Janja pravi ...

Zelo lepo, pridni. Lp

Vladuška pravi ...

Me veseli, da je vsaj nekaj pomagalo. :))) Res nas zadnje čase jezi tale bloger.

Maja pravi ...

Vesela sem, da na mojem blogu lahko oddaš svoj komentar!! Nasveta za rešitev pa nimam, ker sem bolj bukave sorte, kar se tega tiče.

Vidi se, kako ste uživali pri ustvarjanju.