sobota, 25. junij 2011

18.6. je bil poseben dan ker....

...se je zgodilo nekaj lepega in nepozabnega  v mojem življenju. :). Še en čudovit dan, ki ga ne bom nikoli pozabila, saj smo uradno postali družina. Zato sem za toliko časa poniknila, nobenih novih  objav ,le na hitro sem preletela ustvarjanje blogaric, ker so me popolnoma zajele priprave na poroko.V dokaz da sem res ustvarjala pa nekaj utrinkov  :)



      Vabila so bila v barvah , ki sva jih izbrala za najin dan. Motivi na vabilih  so narejena z vročim embosiranjem .


Konfeti v obliki tortic




Naprsni šopki  narejeni iz pene in pomočjo " črne zverinice"


                     Korneti  za sveže svetne lističe. Korneti so narejeni iz  čipkastih papirnatih prtičkov  za torto. 


                                         To pa je že delo moje prijateljice, ki je ustvarjala s cvetjem 



                                                                         Poročni šopek


5 komentarjev:

Helena pravi ...

Ooooo, čestitam tebi in tvojemu možu za lep in srečen dogodek. Vse dobro in lepo v zakonu!
Se vidi, da si se z veseljem in ljubeznijo pripravljala na to, ker je vse, kar si ustvarila perfektno.

Vladuška pravi ...

Čestitke in vse dobro v vajinem še nadaljnem skupnem življenju. Lepo si vse to pripravila.

Mojca pravi ...

Vse dobro na vajini skupni poti, iskrene čestitke in naj vama ne zmanjka idej za nove in nove potrditve ljubezni :)

Dijana pravi ...

Iskrene čestitke ob nepozabnem dogodku in vse lepo v zakonu! Verjamem, da so bili svatje navdušeni nad tvojimi krasnimi izdelki. Lp

Tanja E. pravi ...

Iskrene čestitke ob vajini poroki, naj vama sonček ljubezni in radosti svetlo sije na vajini skupni poti. Za vajin dan sta izbrala prelepe barve in stvaritve. LP:)