sreda, 6. januar 2010

Še zadnja praznična ...

...objava in zato bo tudi malo dajša, da pokažem kaj sem oz. smo ustvarjali zadnje tedne.
Nastalo je še nekaj voščilnic v " kafe tehniki". Tokrat sem uporabila malo več barv za poživitev. V Wordu sem naredla nekaj ozadij in jih prav tako pobarvala s kavo.



Snežinke so nastale s pomočjo šablon in belo tempara barvo in seveda bleščic. "Ledeno" ozadje je narejeno z majhno in že skoraj izrabljeno z belo blazinico za štampiljke.


Božički so nastali za vzgojiteljice v vrtcu. Brada je narejena iz obrisa rokic malih dveh lumpov ostalo pa izrezano iz papirja kar na oko.

Tole pa so okraski za našo belo vijolično smrečico. Narejeni iz stiropor kroglic, lepila in drobnega peska za dekoriranje. Za bolj bleščeč videz sem med pesek dodala še nekaj bleščic. Nekaj sem jih okrasila še z srebrnimi bleščicami iz tube.

2 komentarja:

BojaMoja pravi ...

Jeejjj ... kok so mi taprve všeč :)) samo škoda, da si prilepila tako mini slikice :( prav rada bi si od bližje ogledala detajle :)

Mojca pravi ...

tiste prve voščilnice delujejo tako, kot da si jih našla v starih knjigah... s takšno vrednostjo in skrivnostjo... lepo.