četrtek, 17. december 2009

Rjava..kot kava...

Zbirka svežih božičnih voščilnic v rjavih odtenkih je nastala na poservetkanem ozadju . Končno mi je uspelo polikat papir, za prejšnji neuspeh je bil kriv prevroč likalnik. Vzorec na servieti mi je zelo zelo všeč in kot nalašč za ozadje. Papir ( pismo, note) in prav tako motivi najdeni na spletu. Papir je natrgan, robovi pa osenčeni z rjavo blazinico za štampiljke. Motivi in papir so pobarvani s kavo. Idejo sem dobila, ko sem po radiu poslušala o neki umetnici iz Anglije, ki pri ustvarjanju uporablja samo kavo. Hmmm...ideja res ni slaba, z njo se papir lepo in hitro postara.
Motivi so oplemeniteni z bleščicami ( na slikah se malo slabše vidi) ampak v živo dodajo vsemu skupaj praznični nadih.
Božične zvezde so tudi iz polikanega servieta isti motiv samo v rdeči barvi. Dodala sem jim še polperlice, žal sem jih prej poslikala kot pa prilepila perlice. :)














5 komentarjev:

Andreja pravi ...

Zelo so lepe, motiv, papir, kombinacija, superca :-))

Ivanjščica pravi ...

Krasne so! Zelo so mi všeč servetki, pa tudi odtiski so lepi.

MarikaGabez pravi ...

Čudovito ti je tole uspelo!

Maja pravi ...

Čudovite so te voščilnice s starinskim pridihom!

Suzy pravi ...

Čudovite:)
To barvanje s kavo boš kdaj razložila :)