ponedeljek, 22. december 2008

Prihaja božič

Tako še tri dni je do božiča. Smrečica je postavljena okraski na svojem mestu. Dnevna soba je okrašena prav tako tudisobica naše malčice. Nakup daril je bil opravljen v soboto in tako darila čakajo v omari, da se lotim zavijanja.
Danes sem končala moj zadnji ročno izdelani koledar, ki jih bodo za darilo dobili babici, dedi in Boštjan. Upam, da jim bo moj izdelek všeč.






Ročno izdelane voščilnice so odšle na pot danes in močno upam da bodo še pravočasno prispele do prijemnikov.
Jutri gresta minija še zadnjič v vrtec za to leto. Vzgojiteljicam sem pripravila vsaki en mali paketek z voščilnico. Jutri ko gresta minija domov jim jih bom razdelila. Res so se portudile in malčkom pričarale praznični december.
Stanovanje je za silo že pospravljeno, zavese so oprane, čaka me še kup perila za pranje in generalno čiščenje. Nekam vmes moram sklačiti še peko piškotov vsaj štiri različne vrste bi skoraj morale biti na mizi. med njimi bodo sigurno rumove kroglice in kokosovi poljubčki. Zelo rada bi z minijema šla k frizerju saj smo vsi trije potrebni striženja, vendar nevem, če na bo uspelo pred velikim praznikom.
Po pošti pa je prispelo tudi moje božično darilo, ki pa sem ga že odprla in me ne bo čakalo pod smrečico. Se mi je preveč mudilo :) preizkusiti mojo novo pridobitev. Povedati moram, da je moja pridobitev ustvarjalnega namena in se imenuje Shape Cutter - praktični pripomoček za rezanje različnik oblik prostoročno ali s pomočjo šablone.
Popoldne pa smo dobili obisk in sicer obiskali so nas znanci. Najbolj so uživali malčki in Malčico sem po dolgem času spet videla v družbi vrstnikov in tisti pravi iskreni otroški smeh je odmeval po stanovanju, medetem ko so skakali po sedežni in divjali po hodniku:))
Manj prijetna novica pa je to da se nas spet nekaj loteva vrjetno spet kakšen prehlad in upam da ne bo kaj hujšega, ker bi bilo sila neprijetno preživeti božič v postelji z vročino in bolečim grlom. Ati je danes že kar pošteno prehlajen, malčka že par dni kašljata pa tudi noski so začeli spuščati svečke. Mene pa je zvečer začelo praskati po grlu pa tudi nos ne tesni več kot bi moral. :((


Ni komentarjev: