ponedeljek, 5. maj 2008

Prvomajski prazniki...

...so bili za mojo družino vse prej kot veseli. Poleg tega , da je še vedno prevladovalo aprilsko vreme, smo na našem izletu v živalski vrt izgubili naš digitalni fotoapart. Seveda ga nismo dobili nazaj. :(( V parku so predvsem prevladovale družine z otroci in človek, bi od njih kot vzor svojim potomcem skoraj pričakoval, da bodo najden predmet vrnil. Pa žal ni tako. Ta dogodek me je čistio dotolkel in sem dva dni hodila na okoli kot zombi. Na digija sem se v teh letih preveč čustveno navezala, predvsem pa zaradi strahu da ne bom mogla fotografirati kakšnega pomebnega trenutka v življenju najinih malčkov. Sem človek, ki se naveže tudi na stvari. Shranjujem vse mogoče stvari, od sponk odpadle popkovine, laskov prvega stiženja, voščilnic ob rojstvu, voščilnice od vseh priložnostih, razne vstopnice in desetine drobnih predmetov, ki me spominjajo na nek poseben lep dogodek. No pri tem lahko dodam, da sem tokrat vstopnice za živalski vrt vrgla v smeti :)
V Soboto je imel naš mali možiček god. Bil pa je tudi dan na katerega bi se naj zgodila najina odpovedana ( zaradi očetovega zdravja) poroka. Seveda smo malčkov god morali vasaj malo praznovati. Pripravili smo piknik in povabili babice in dedija. Dopoldne smo šli v trgovino z namenom da nakupimo vse potrebno, seveda pa ni šlo mimo digitalnih fotaparatov in padel je Canonov S5IS. Krasna stvarca, ki ima ogromno funkcij in dela krasne fotke. Potreben pa bo čas in nekaj učenja, da ga bova naštudirala.
Tole pa so še ostali zelo pomembni dogodki zadnjih dni:
- 1.5.2008 Filipu je začel izraščeti njegov prvi zobek (spodnja, desna enka)
- Enja nas je začela klicati namesto: mama - mami, baba - babi, deda - dedi, dada- dadi :))) iiiiiiiiiiiii....

Ni komentarjev: